Autor
Stachowicz-Stanusch, Agata
Tytuł
CRM : przewodnik dla wdrażających : jak zbudować strategię CRM, jak przygotować firmę do wdrożenia CRM, jak wybrać system i zorganizować proces wdrożenia, przykłady najlepszych praktyk CRM rekomendowanych przez doświadczonych ekspertów
ISBN
978-83-7488-117-3 : zł 69
Miejsce wydania
Warszawa :
Wydawnictwo
Wydawnictwo Placet,
Seria
Marketing Nowego Wieku
Informacje dodatkowe
Bibliogr. s. 326-328.
Hasła przedmiotowe
Marketing partnerski
100
%a Stachowicz-Stanusch, Agata
245
%a CRM :
%b przewodnik dla wdrażających : jak zbudować strategię CRM, jak przygotować firmę do wdrożenia CRM, jak wybrać system i zorganizować proces wdrożenia, przykłady najlepszych praktyk CRM rekomendowanych przez doświadczonych ekspertów /
260
%a Warszawa :
%b Wydawnictwo Placet,
%c 2007.
300
%a 328 s. :
%b il. ;
%c 22 cm.
490
%a Marketing Nowego Wieku
504
%a Bibliogr. s. 326-328.
650
%a Marketing partnerski
920
%a 978-83-7488-117-3 : zł 69